15 Ocak 2012 Pazar

TÜM BLOGGERLARIN DİKKATİNE!!!!!

Arkadaşlar bana ve birkaç arkadaşıma daha aşağıda yayınlayacağım gibi bir mail geldi.Ucuz,basit hatta bayağı bir reklam olduğunu düşünüyorum.Kendilerinde tıklanma sayısını falan arttıracaklar bedavaya reklam yapacaklarını düşünüyorlar ki ben de neyin nesidir diye baktım gayet tabi.

Mail aynen aşağıdaki gibi.Bunun burç,okunan yazı ve yazıdaki cümle kısmını değiştirip bloggerlara yolluyor uyanık(!) arkadaş.Herkese aynı metin gidiyor yemeyelim.Yok aynı burçtanmış,yok blog çok güzelmiş, yok bir saat işi olduğu halde ayrılamamış.Annem bi de gel balkonda seranat yap:p
Aman böylelerine prim vermeyin ve sizler de bloglarınızda duyurun.


 Güzel blog! Merhabalar:)
Guzel blogunuz guzunkiziyim.blogspot.com icin tesekkur ediyorum.
Birinci post "EngelSİZSİNİZ...Ya dünya böyle olsaydı!!!" okuduğumda bir saat boyunce memnuniyetle blogdeydim:) Her şeyi çok ilginç ve kolay yazılmıştır. En beğendiğim post"Dünyanın en pahalı ayakkabısı".
Jooble şirketinde çalışıyorum, bütün dünyada iş ilanları ile ilgili teklifleri toplıyoruz. Blogcularıyla sitemizin bağlantısının yerleştirmesi hususunda konuşuyorum.Böyle işim var. Şirketimdeki kolektif çok iyi bunun için işimi seviyorum, maalesef, bağlantımızı blogcuların yerleştirmesini ne yapabileceğimi bilmiyorum. Bunu yapmazsam işten çıkarılacağından korkuyorum:( Şimdilik türlü türlü blogculara binlerce mektup göndermesine rağmen 1 saat boyunce blogunuzu okudum. Açıkçası, "Turkey" "jooble-tr.com" için bağlantımızın blogunuza uygun olacağını emin değilim. Eğer bu konuda yardımcı olursanız desteğiniz için çok teşekkür edeceğim. Bu güzel site ve iş arayanlarına çok yardım ediyor. Size iyi çalışmalar dilerim! İyi blogunuz için sağ olun. Daha fazla yazın.
P.S. Sen "Terazi burcu" burcundan mısın? Ben de "Terazi burcu" burcundanım :)  Saygılarımla,
Birkay Koray
Account Manager
Tel: +44 (0) 800 098 8516
E-mail: bk@jooble.com
Skype: birkay.koray

9 yorum:

Gkhn dedi ki...

Cami önleri, yaya sirkülasyonunun yoğun olduğu yollar, geçitler vs. bitti ve artık blog köşelerinde mendil açıyoruz. Terazi burcu olmasam da bende hava grubuyum lütfen beni de boş geçmeyin.

Guzunkizi dedi ki...

boş geçilir misiniz hiççç:)hangi burçtaysanız onu yazıyorlar.Nabza göre şerbet :))gercekten cami önü modu diye bir durum söz konusu ki bu profesyonel olarak reklam sektörüyle ugrasan ,emek veren,para veren insanlara da hakaret.Buralara kadar düştülerse bizler de "Allah versin kardeş "demekten başka bir şey diyemeyiz :)

Giz dedi ki...

Yok artık demek istiyorum, yazıda her şey var. Önce blog sahibine yaranma, sonra ajitasyon yaratma en son da yakınlık kurmak için ortak nokta iması. Planlanmış ve ortaya karışık yazılmış bir kandırmaca, bloglara da mı geldi bunlar diyor üzülsem mi, şaşırsam mı , ayıplasam mı bilemiyorum ://

Guzunkizi dedi ki...

Giz;maalesef ben de böylelerini hangi kategoriye koyacağımı bilemiyorum.İnsanlar her yönden sömürüyorlar

Adsız dedi ki...

:)) banada aynı mesajdan geldi neyin nesi diye araştırırken internette size ve bir çok kişiyede geldiğini öğrendim...neyse bu vesile ile sizin blogu keşfetmiş oldum gezmeyi seyehati çook seven biri olarak takipçinim şimdi izleyiciniz oluyorum benim işime yaradı bu mail :) sevgiler...

bende beklerim http://partivakti.blogspot.com

Guzunkizi dedi ki...

hahaha:)cok iyi oldu bence de sevde bayıldım bittim o kurabiyelere masalara :)

sesiber dedi ki...

Bana da geldi aynı mail. Çok az değişiklikle. Kötü bir çeviri gibi sanki. Bir de biri var, saçma sapan bir site açmış, içi dışı reklam, blogumda tanıtımını yapmamı isteyen bir mail yollamış. Genelde geri dönmem bu tür maillere, blogumda bu tür paylaşımlar yapmıyorum, diye açıklama yaptım (ne gerek vardıysa) , tekrar cevap yazmış, o da olmadı sohbetten dialog kurmaya çalışıyor, sülük gibiler, engelledim ama heryerdeler ve ne çoklar :(

Guzunkizi dedi ki...

Sesiber evet bende engelledim.Sohbette falan eklemiş sonradan fark ettim.TÜrkçesi de bozukmuş cünkü yurtdışındaymışmış bunun da acıklamasını içeren bir mail attı:P Doğrusunu bilemem de son derece gereksiz bir eylem ve her yerdeler böyleleri ne yazıkki:(

Meyra dedi ki...

banada geldi bu mailin tıpkısının aynısı:)) kibarca ufacık bir cevap yazdım sonra yazmadı bişey çok üzüldüm:) bunlar sömürgeci, insanların güzel alanlarını kötüye kullanmaya çalışan fırsatçı güruhu!
acıyorum sadece bu tiplerin zavallılığına!